Branduri
Cei 4 piloni care exprima ADN-ul de marca al partenerilor nostrii
• ADN-ul Brandului (vizualuri, logo-uri, glorificatori, planograma
• Vizibilitate la raft
• Vizibilitate la casa / destinatii de plasare secundare
• Vizibilitatea comertului electronic
• Contraatacul concurentei
• Material de marcare personalizat (bara de testare, grafica pentru ferestre etc.)
• Educarea personalului si stimulente
• Oferte promotionale la comanda
• Detaliere medicala in spitale si clinici private de stat / private
• Participare la congrese medicale, EADV, NDC, etc.
• Materiale medicale pentru recomandarea vehiculelor
• mese rotunde, probe de produse
• Participarea la targuri dedicate (ex. Baby Expo)
• Articole sponsorizate
• Comunicare personalizata pe bloguri si site-uri web comunitare
• Concursul consumatorilor prin intermediul influencerilor si bloggerilor
• Videoclipuri cu vedete si bloggeri pentru notorietatea produsului
• PR – Evenimente
• Campanii digitale si social media • Materiale educative
• Activari in magazine
• Campanii mass-media pentru stimularea constientizarii
• Oferte de consum
• Mostre